Dagje San Fransisco 49 miles drive - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van jeroen,linda,eva en sarah kraaij - WaarBenJij.nu Dagje San Fransisco 49 miles drive - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van jeroen,linda,eva en sarah kraaij - WaarBenJij.nu

Dagje San Fransisco 49 miles drive

Blijf op de hoogte en volg jeroen,linda,eva en sarah

12 April 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Hallo allemaal,
Gisteren een hele mooie maar vermoeiende dag achter de rug.WE hebben allemaal nog last van een jet lag maar daar slepen we elkaar gewoon door heen:-) .
WE zijn gisteren eerst gaan ontbijten bij Danny,s aan de overkant de kinderen pannekoeken en wij lekker eieren.Alles is hier veel en groot daar moeten wij echt even aan wennen ook bij het bestellen van eten:-).
WE waren al vroeg op pad 8.00 met de auto de 49 miles drive gedaan.WE konden eerst de bordjes moeilijk vinden maar toen we er eindelijk opzaten gingen we als een speer.WE zijn door china town gereden waar we morgen nog zeker weer terug naar gaan , fishermans warf en pier 39., gereden over de golden gate brug en op de heuvels bij twin peaks keken we over heel SAn FRansisco uit echt gaaf.in de middag zijn we lekker gaan winkelen want de meiden wouden graag ALl stars nou die zijn gelukkig binnen wat spot goedkoop echt leuk.Verder nog flink wat kleding ingeslagen en daarna zijn we Savonds naar fishermanswarf gegaan.W e hebben daar heerlijk vis gegeten wat echt heeeeeeel erg lekker was.Kinderen waren ontzettend moe net als wij maar dat mocht zeker de pret niet drukken.Ook de zeeleeuwen gezien die op een kluitje lagen daar erg leuk tevens savonds onder de indruk van de straat muzikanten en artiesten echt een heel gaaf sfeertje en erg gezellig op zaterdagavond.We zijn om 22.00 naar het hotel terug gegaan toen waren we echt op.Wat ons echt opvalt is dat de Amerikanen erg vriendelijk zijn en vaak een praatje maken met ons. Ze zijn erg trots op hun land en ze vinden het erg leuk dat je hun land komt bezoeken.De meisjes kijken hun ogen uit want wij zitten echt down town waar er behoorlijk veel zwerfers lopen met winkelkarretjes.Wel zitten we overal lekker dicht bij en de auto staat achter het hotel geparkeerd.Het hotel is verder echter goed verzorgd.vandaag gaan we naar Alcatraz en verder kijken we wel wat de dag ons gaat brengen.voor nu zeggen wij tot later liefs fam kraaij

• 13 April 2014 - 15:25

Inge:

Hey family,

Wat leuk om jullie verslag te lezen!
    Gaaf om mee te reizen vanuit mijn luie stoel haha
    Ben nu al benieuwd naar de verhalen over Alcatraz.
    Hoe ging de vliegreis?
    Hoop dat jullie snel van jullie jetlag af zijn.
    Geniet van elkaar en jullie belevenissen!!

Liefs en natuurlijk ook de groeten van Veer & Peet

• 13 April 2014 - 17:07

Oma Ria & Opa Johan:

Lieve Sarah, Eva, Linda en Jeroen,

Wat een verhaal direct al de eerste dag en al heel wat gezien en beleefd. Dat belooft nog wat voor de komende weken. We verheugen ons erop. Nou, ik zag op de foto dat Jeroen een mooie car heeft uitgezocht. Het is niet te hopen dat ie straks hier thuis ook zo' n blitse wagen wil. Linda, Ik zie jou al bij je clienten komen voorrijden....
    LOL...geniet ervan zolang het kan en wij volgen met spanning wat er zoal te doen en zien is op Alcatraz.
    Groetjes uut Keunedarp en heel veel XXXXXX voor Eva en Sarah

• 13 April 2014 - 20:28

Anja Beldman :

Leuk om te lezen! Echt super leuke reis die jullie met jullie meiden maken. Onwijs mooi gedeelte v USA. Geniet !!!!

• 13 April 2014 - 21:27

Sjoukje Dolman:

Wat leuk en bijzonder om jullie op deze manier te volgen, zal Fleur morgen de foto's ook even laten zien. Vandaag met haar op de wereldkaart opgezocht waar jullie zijn. Het leek in eerste instantie niet zo ver (voor een 7-jarige) maar toen we opzochten waar nederland en Italie waren en hoe dicht dat (op de kaart dan) bij elkaar liggen werden haar ogen groot bij het zien van waar sarah nu is!
    Ga lekker door met genieten! Liefs Sjoukje.

• 18 April 2014 - 14:52

Lilian:

Wat leuk om jullie reis(verhalen) te volgen. Geniet er volop van daar hoor. Enne Lin......veel salades eten en hardlopen had je toch gezegd he? Hihi.
    Heel veel plezier met z'n allen.
    Lieve groeten, Lil.