camping bay pines - Reisverslag uit Morro Bay, Verenigde Staten van jeroen,linda,eva en sarah kraaij - WaarBenJij.nu camping bay pines - Reisverslag uit Morro Bay, Verenigde Staten van jeroen,linda,eva en sarah kraaij - WaarBenJij.nu

camping bay pines

Blijf op de hoogte en volg jeroen,linda,eva en sarah

15 April 2014 | Verenigde Staten, Morro Bay

vandaag aangekomen op camping bay pines.een geweldig uitzicht aan de kust maar ook in de bergen geweldig.we waren hier rond 16 .00 kinderen hebben toen heerlijk gezwommen in het zwembad.WIj een heerlijk drankje gedronken in de zon.Echt vakantie:-).
Onderweg heel veel gezien we zijn langs Monterey gereden wat erg mooi was en zijn op het strand geweest van Carmel wat is het daar een paradijsje.HIer heerlijk met de kids op het strand gezeten en van het mooie uitzicht en de zee genoten.NA een tijdje zijn we doorgereden langs BIg sure hearts castel. Heerlijk wat gedronken in een restaurantje met een erg gaaf uitzicht.Onderweg vaak gestopt om van al het moois te genieten.Onderweg vlak bij morro bay gestopt want het zag er zwart van de zeeleeuwen.DE kinderen vonden dat ook erg leuk om te zien.Morgen weer een nieuwe dag en dan op naar PIsmo Beach!

• 16 April 2014 - 19:09

Kimberly:

Wat klinkt dat allemaal heerlijk! Leuk om op deze manier jullie reis te kunnen volgen. Veel plezier xxx

• 16 April 2014 - 19:21

Anne:

Lekker genieten.

• 16 April 2014 - 20:13

Marian:

Hallo Linda, Jeroen, Eva en Sarah,
    Wat leuk om op deze manier mee te genieten van jullie reis.
    Veel plezier.

• 16 April 2014 - 22:16

Rob&Odette:

Lekker genieten..!!!!!
    Gr. Van ons...

• 17 April 2014 - 11:56

Erika :

Hello Family,

Ontzettend leuk om te lezen hoe jullie reis verloopt.

Have fun
    Liefs uit Holland

• 17 April 2014 - 16:31

Oma Ria En Opa Johan:

Lieve Eva, Sarah, Linda en Jeroen

Wat is het toch geweldig om op deze manier met jullie "mee te reizen". We wachten met spanning op de volgende foto's en verslagen. Ben ook zeer benieuwd hoe de mensen daar Pasen beleven.
    Fijne reis verder en geniet ervan.........alles OK hier en heel veel XXXXX voor de meisjes....

• 19 April 2014 - 17:15

Erika:

Wow, het klinkt allemaal heel erg mooi! Geniet ervan met z'n viertjes en de groetjes aan jeroen en de meisjes! Wij gaan alvast een eitje eten! Fijn weekend en veel plezier!

• 20 April 2014 - 19:10

Marina Dalhuisen:

Hoi Linda, Jeroen en dochters,

Leuk, dat jullie zo'n mooie reis maken en wat een indrukken! Lekker genieten nog en tot in Holten.