campgrond mather Grand canyon - Reisverslag uit Big Water, Verenigde Staten van jeroen,linda,eva en sarah kraaij - WaarBenJij.nu campgrond mather Grand canyon - Reisverslag uit Big Water, Verenigde Staten van jeroen,linda,eva en sarah kraaij - WaarBenJij.nu

campgrond mather Grand canyon

Blijf op de hoogte en volg jeroen,linda,eva en sarah

01 Januari 1970 | Verenigde Staten, Big Water

vanochtend op tijd opgestaan we zijn om 8.00 richting de canyon gaan lopen om daar met de meiden de angels trail te lopen.wat was dat mooi om de canyon in te lopen wat voel je je dan klein.echt gaaf de meiden waren ook erg onder de indruk van wat ze allemaal zagen en wat voor mooi uitzicht je de hele tijd hebt gewoon niet normaal meer.we waren na ruim drie uur wandelen weer terug bij de camper onderweg kwamen we weer een hele groep rendieren tegen zo gaaf.we zijn toen de Desert view highway 64 gaan doen is een hele mooi route om te rijden met verschillende viewpoints onderweg waar we natuurlijk weer even gingen stoppen om te kijken.We zijn bij de Desert view watchtower naar binnen gegaan er zijn hier hele mooie muurschilderingen! daarna zijn we richting Monument valley gereden.dit was nog een beste trip want we stonden heel
lang in de file er was een ernstig ongeluk vlak voor ons gebeurd met trauma helicopter en al.toen we eindelijk op camping Gouldings kwamen konden we de zonsondergang savonds mooi bekijken bij monument valley.de meiden hebben hier ook weer heerlijk gezwommen en Jeroen heeft weer de barbeque aangestoken:-).

• 28 April 2014 - 14:38

Oma Ria En Opa Johan:

Blij dat jullie weer Wifi hebben en we zijn benieuwd naar wat nieuwe foto's. Maar zo te lezen beleven jullie genoeg. Heel veel XXXXXX voor de meisjes.