cowboy camping - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van jeroen,linda,eva en sarah kraaij - WaarBenJij.nu cowboy camping - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van jeroen,linda,eva en sarah kraaij - WaarBenJij.nu

cowboy camping

Blijf op de hoogte en volg jeroen,linda,eva en sarah

01 Januari 1970 | Verenigde Staten, Page

vanochtend heerlijk weer zonnetje schijnt meiden in de bikkini na het ontbijt gelijk richting zwembad,.heerlijk luieren en de tijd voor ons zelf.we hebben de meiden twaalf uur opgehaald bij het zwembad ! al tijden slecht wiffi dus straks in 1 keer een paar dagen achter elkaar online.We reden langs een winkelcentrum en zijn daar gestopt op even te winkelen.de dames alle drie nieuwe sportschoenen en ik een mooie cowboyhoed in cowboy land:-) na het winkelen boodschappen gedaan en wat gegeten bij de Thai lekkerrrrrr.toen maar eens gaan rijden maar we hadden weinig zin het waaide erg op de weg en er was slecht weer voorspeld. we zagen een leuke cowboy camping onderweg 40 km vanaf page en we vroegen de eigenaar ja ja een echte cowboy of we hier konden overnachten en ja hoor het kon.savonsds heeft Jeroen de barbeque aan gedaan en spare ribs voor hem en de meiden erop gegooid wat ze heerlijk vinden.eva en Sarah hebben druk gespeeld met de nieuwe rugby bal wat een groot succes is.savonds de meiden naar bed gebracht en wij zijn de cowboy hut ingedoken want er klonk daar gezellige muziek dus het werd tijd voor een feestje:-).