Alcatraz, lomberdstreet,CHina town,en natuurlijk d - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van jeroen,linda,eva en sarah kraaij - WaarBenJij.nu Alcatraz, lomberdstreet,CHina town,en natuurlijk d - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van jeroen,linda,eva en sarah kraaij - WaarBenJij.nu

Alcatraz, lomberdstreet,CHina town,en natuurlijk d

Blijf op de hoogte en volg jeroen,linda,eva en sarah

14 April 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

GIsteren zijn we eerst s,ochtends gaan ontbijten bij starbucks.DAarna zijn we naar Chinatown geweest wat erg leuk was om doorheen te lopen.Wat liggen daar vieze dingen in de vitrine van sprinkhanen tot zeepaartjes en eenden hangen met aan hun kop voor het raam te hangen bleeeeeeee voor mij effe geen chinees.Daarna hebben we de auto bij pier 33 geparkeerd en zijn we met de boot naar acatraz gegaan.WE hadden er heerlijk weer bij de zon scheen fantastische.WE hadden een erg mooi uitzicht op de boot en we hadden mooi zicht op de golden gate bridge.Toen we aankwamen hebben we een audio tour gedaan op het eiland perfect gewoon in het Nederlands dus de kinderen konden op deze manier ook alles meekrijgen wat ALcatraz was en de geschiedenis van dit eiland.Wij vonden dit erg indruk wekend.Na de audiotour heerlijk nog effe gewandeld en het eilandje bekeken.Een raar idee dat er behalve gevangenen er gewoon gezinnen woonden op het eiland van ALcatraz.Dit waren de kinderen en vrouwen van de bewaarders. DE kinderen gingen dan gewoon elke dag met de boot naar school naar SAn Fransisco.TOen we terug waren hebben we heerlijk wat gegeten kids en Jeroen weer vis en ik ja Carola heb dat gevulde brood gegeten met soep.WAs heerlijk echt een lekkernij wat hier gegeten wordt.TOen we onze buikjes weer vol hadden zijn we met de auto door Lomberd street gereden wat gaaffffff heerlijk stijl slinger weggetje.WE hebbendaarna de auto weer geparkeerd en zijn toen met de kabel tram gegaan ja ja want dat hoort er natuurlijk wel bij.Wat stijl als je daarin mee rijdt door SAn fransisco en wat mooi! DE terug weg was laat uur of half tien de hele stad verlicht zo een mooi uitzicht heb je dan.WE hebben nog een flesje wijn gescoord en zijn daarna heerlijk in het hotel wat gaan drinken en daarna moe maar zeker voldaan in slaap gevallen.wat was dit weer een mooie dag.

• 14 April 2014 - 16:32

Carola:

Hey familie Kraaij,

Ik ben gewoon jaloers, al die verhalen en ze komen zo bekend voor, zou graag wel weer terug willen.
    Leuk om het dan ook een keer op deze manier te beleven.
    Dus genoten van de heerlijke soep in brood hahaha, proef het hier nog.
    Helaas San Francisco laten voor wat het is, wat een geweldige stad he.
    Maar nu gaat het avontuur pas echt beginnen.
    Ben benieuwd naar jullie volgende verhalen, en geniet lekker ook van het mooie weer, hier de hele dag regen, wind en kou. Morgen voorspellen ze zelfs weer 5 graden vorst maar van het weekend wordt het weer heerlijk zomers.

xx Carola

• 14 April 2014 - 20:48

Oma Ria En Opa Johan:

Tjonge, jonge.....was wel weer een heel programma deze dag. En weer prachtige foto's erbij. Zo te zien vond Sarah het wel spannend in de gevangenis....GRAPJE....
    Straks de camper ophalen en dan gaat de grote tour beginnen. We verheugen ons nu al op de volgende verslagen. Geweldig systeem op deze wijze.
    Hele fijne tour en Xxxxx van Oma en 2XxxxxkeerXxxxxkeer2xxxxx van Opa

• 16 April 2014 - 18:42

Hoi:

Hoi,

Hier weer even een berichtje van mij!
    Ik kreeg vanmorgen in alle vroegte een berichtje haha
    Morgen nog een dag werken en dan paasweekend!
    Peet heeft vandaag mee gedaan aan de roefeldag..kijkje op De Waerdenborg en EHBO
    Alles gaat z'n gangetje hier en gelukkig scheen vandaag na een nachtvorstje de zon volop!
    Genieten jullie lekker verder van jullie reis! Mooie gezinsfoto trouwens!

Liefs Inge & kids

• 16 April 2014 - 19:49

Mieke:

hoi hoi,
    je gelooft het of niet, maar het leven gaat hier gewoon door, raar idee waarschijnlijk voor jullie, jullie zijn nu in zo n heel andere wereld, t is hier vandaag toppie weer geweest. groetjes en genietse!

• 20 April 2014 - 19:40

Carin:

Hallo Kraaytjes

Wat een gave reis zijn jullie aan het maken en wat stralen jullie alle vier, ik blijf jullie volgen gaat veel liefs uit oldenzaal