Grand canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Caverns, Verenigde Staten van jeroen,linda,eva en sarah kraaij - WaarBenJij.nu Grand canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Caverns, Verenigde Staten van jeroen,linda,eva en sarah kraaij - WaarBenJij.nu

Grand canyon

Blijf op de hoogte en volg jeroen,linda,eva en sarah

01 Januari 1970 | Verenigde Staten, Grand Canyon Caverns

vandaag om half tien weg gegaan vanaf camping Seligman aan de route 66.we zijn langs Williams en toen naar Tusayan gereden.
Tusayan ligt net voor de zuidingang van de Grand canyon.Hier is een groot Imax theater en hier hebben we dan ook een indrukwekkende film over de grandcanyon in 3d gekeken.Daarna zijn we doorgereden het park in op goed geluk en ja hoor er was nog 1 plekje vrij op campground Mather.Deze camping is erg populair omdat hij in het park ligt.We hebben toen even wat gegeten bij de camper en zijn toen met de bus de oranje route gaan volgen van Yavapai point ,mat her po int,pipe creek Vista,south kaibab en yaki point.We hebben veel mooie foto gemaakt en we waren weer erg onder de indruk van alles wat we zagen.Wat was het ontzettend mooi om daar de zonsondergang met ze viertjes te zien een prachtig moment weer.Nu de meisjes in bed gelegd het is negen uur savonds we zijn koffie en thee aan het drinken en gaan ook op tijd slapen want we willen morgen een stukje de canyon in gaan lopen.groetjes van ons!

• 28 April 2014 - 08:03

Sjoukje:

Klinkt super allemaal!!
    Ben erg benieuwd naar de foto's!
    liefs sjoukje