op naar Lake powell - Reisverslag uit Antelope Island, Verenigde Staten van jeroen,linda,eva en sarah kraaij - WaarBenJij.nu op naar Lake powell - Reisverslag uit Antelope Island, Verenigde Staten van jeroen,linda,eva en sarah kraaij - WaarBenJij.nu

op naar Lake powell

Blijf op de hoogte en volg jeroen,linda,eva en sarah

01 Januari 1970 | Verenigde Staten, Antelope Island

vanochtend op tijd opgestaan en we zijn naar monument valley gegaan. we hebben hier foto gemaakt en wat rondgekeken.we hadden geen zin om een tour te doen hier we vonden het belachelijk duur en we vonden het leuk om dit te zien en om rond te kijken maar we vonden de Grand canyon veel mooier!hier heerlijk geluncht in een restaurant met mooi uitzicht op monument valley. na de lunch zijn we richting lake powell gegaan .camping wahweap.het is een ruime camping aan lake powell.we hadden een prachtig uitzicht het meer.meiden en wij hebben smiddags heerlijk gezwommen en in de zon gelegen :-) het was bloedheet heerlijk. ook heerli langs het meer gelopen.op en top vakantiegevoel:-)

• 28 April 2014 - 14:43

Oma Ria En Opa Johan:

Lake Powell....nooit van gehoord. Heb het eens opgezocht: lijkt me een prachtig vakantiegebied.