nog 1week en dan vliegen we naar de USA yeaaaaaaaa - Reisverslag uit Holten, Nederland van jeroen,linda,eva en sarah kraaij - WaarBenJij.nu nog 1week en dan vliegen we naar de USA yeaaaaaaaa - Reisverslag uit Holten, Nederland van jeroen,linda,eva en sarah kraaij - WaarBenJij.nu

nog 1week en dan vliegen we naar de USA yeaaaaaaaa

Blijf op de hoogte en volg jeroen,linda,eva en sarah

04 April 2014 | Nederland, Holten

wat vliegt de tijd echt niet normaal meer.Jeroen is net een paar dagen terug uit Sudan en over een week zitten we met ze viertjes in het vliegtuig op weg naar SAn FRansisco.
WAt hebben we er zin in! maar eerst nog een hele drukke week voor de boeg met veel gezellige en leuke dingen.ik hou jullie op de hoogte groetjes fam kraaij

• 04 April 2014 - 11:13

Carola:

Hey Lin en de rest van de familie,

Het is je dus gelukt om je eigen site te maken, niet zo heel moeilijk he!
    Inderdaad nog maar 1 week en dan zitten jullie al in het vliegtuig, ik weet nog goed dat je me belde om dingetjes uit te zoeken voor jullie, lijkt alweer zo lang geleden.
    Ik weet zeker dat jullie een hele gave reis gaan maken en terug komen met de mooiste verhalen. Het zal voor jullie allemaal erg indrukwekkend zijn en een geweldige ervaring waar je jaren later nog steeds met plezier aan terug denkt!

Denk er aan, alles is groot zo ook de pizza's (hahaha) maar ook de afstanden, verkijk je er niet op, je kunt veel kilometers maken op een dag maar geniet er ook van wat je onderweg tegenkomt!

Heel veel plezier en geniet er van en vooral van elkaar.

Ben benieuwd naar de verhalen tijdens de reis en natuurlijk na de reis, als je nog zaken wilt weten dan hoor ik het wel. Zie je morgen in ieder geval nog!

Groetjes en een dikke kus! xx

• 04 April 2014 - 14:24

Ria En Johan Groeneveld:

Hoi Linda,
    Het werkt dus. Heb je al geprobeerd vanaf je tablet en/of smartphone tekst of een foto te uploaden ?
    Nu kun je dat nog mooi even uitproberen. En een profielfoto erbij is ook altijd leuk....
    We spreken elkaar nog hoe laat ik jullie wegbreng.

groetjes en tot ziens
    Joh@nG

• 04 April 2014 - 15:22

Oma Ria & Opa Johan:

Lieve Eva en Sarah,
    Wij wensen jullie samen met papa en mama een hele fijne en spannende vakantie en als jullie nog iemand nodig hebben om de koffers te tillen dan wil opa dat wel doen want in Amerika zijn ze nog zwaarder dan hier.

Doei en heel veel Xxxxxxx van
    Oma Ria & Opa Johan

• 04 April 2014 - 20:03

Family Zwoferink:

Hey Family Kraaij

Have a fantastic time on your once in a life time trip!!!!! shopping, site seeing etc have lots of fun and take lots of pictures....

Lots of love xxxx

• 06 April 2014 - 12:55

Inge:

Hey Linda,Jeroen & kids,

Leuk dat we jullie kunnen volgen op waarbenjij.nu.
    Nog een weekje voorbereidingen treffen en dan READY TO GO!!!!
    Zie jullie nog wel voor die tijd......

Liefs inge& kids

• 08 April 2014 - 14:21

Mieke:

beste mensen, wij wensen jullie een voorspoedige reis, geniet ervan!

• 10 April 2014 - 11:50

Oma Ria & Opa Johan:

Lieve Jeroen, Linda, Eva en Sarah

Wij wensen jullie een plezierige vlucht naar SF en we gaan jullie belevenissen met spanning volgen.
    Ik hoorde dat er al een mooie Ami-bak op Jeroen staat te wachten…..
    groetjes van ons en xxxxxx voor Eva en Sarah en een hele fijne vakantie,

Liefs, Oma Ria & Opa Johan

• 15 April 2014 - 15:10

Fam Zwoferink:

Love the pictures!!!! enjoy xxxx