aangekomen in San fransisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van jeroen,linda,eva en sarah kraaij - WaarBenJij.nu aangekomen in San fransisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van jeroen,linda,eva en sarah kraaij - WaarBenJij.nu

aangekomen in San fransisco

Blijf op de hoogte en volg jeroen,linda,eva en sarah

11 April 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag zijn wij vroeg weg gegaan uit Holten kwart voor 6.onze vlucht ging later weg pas om 11.40.de meisjes waren erg zenuwachtig voor het vliegen!en ja hoor hadden we ook nog flinke turbolentie.GA je voor het eerst vliegen met de meisjes whaaaaaaaaaa ik vondt het zelf ook niet erg grappig!gelukkig verliep de reis verder voorspoedig.aangekomen in San fransisco zijn we met een treintje naar ALamo auto verhuur gegaan en we hebben daar een mooie grote witte Chrysler opgehaald.Sarah viel achterin de auto in slaap.20 min rijden en we waren bij het White com hotel.WE hebben de spullen neergelegd en zijn aan de overkant bij SAms dinner wat gaan eten.Een lekker buurtje hier met veel zwerfers !DE auto staat hier gelukkig bij het hotel en Jeroen zei al ik ben blij dat ik een auto heb en dat we niet met het openbaar vervoer moeten.SArah slaapt inmiddels en wij gaan zo ook lekker slapen we zijn munt.Ned tijd 3 uur SAn fransisco 18.00
VOor nu weltrusten en tot morgen. groetjes fam kraaij