malibu beach - Reisverslag uit Koreatown, Canada van jeroen,linda,eva en sarah kraaij - WaarBenJij.nu malibu beach - Reisverslag uit Koreatown, Canada van jeroen,linda,eva en sarah kraaij - WaarBenJij.nu

malibu beach

Blijf op de hoogte en volg jeroen,linda,eva en sarah

01 Januari 1970 | Canada, Koreatown

vandaag naar los Angeles gereden.we hebben natuurlijk een foto gemaakt bij de grote letters Hollywood en zijn daar ook door de wijken heen gereden met de grote huizen! OOk zijn we langs Hollywood boulevard gereden de walk of fame.WE konden de camper moeilijk parkeren dus hebben we besloten om door te rijden naar malibu beach. HIer staan we heerlijk op een camping met prachtig uitzicht op de zee.WE hebben net heerlijk in een vis restaurantje gegeten en gaan zometeen op tijd naar bed want morgen willen we naar de universal studios want we gaan er op tijd heen ivm de drukte op de weg in LA.Het is hier prachtig weer 28 graden:-) locatie wat steeds op de kaart staat klopt niet lukt mij niet helemaal.