universal studios - Reisverslag uit Saint James Park, Verenigde Staten van jeroen,linda,eva en sarah kraaij - WaarBenJij.nu universal studios - Reisverslag uit Saint James Park, Verenigde Staten van jeroen,linda,eva en sarah kraaij - WaarBenJij.nu

universal studios

Blijf op de hoogte en volg jeroen,linda,eva en sarah

01 Januari 1970 | Verenigde Staten, Saint James Park

vanochtend zijn we rond 8.00 uur weg gegaan vanuit Malibu beach op weg naar de UNiversal studios.Aangezien het gisteren een ramp was met de camper door Los Angeles besloten we op tijd weg tegaan om zeker te zijn van een goeie pakeerplek:-).Een aardige AMerikaan ontmoe Joe hij heeft ons een paar apps gegeven DE reis verliep voorspoedig kwart voor negen waren we er al:-) we vonden het erg gaaf om daar via een treintje een rondleiding te krijgen door de studios en filmsets van LA.Erg mooie shows gezien en leuke films en hoe het allemaal werkt achter de schermen.De meiden hebben ook genoten.Gelukkig had Jeroen al een camping geboekt smiddags dus waren we 22.00 s,avonds weer op een campground! morgenvroeg even wassen en dan Las Vegas Here we come:-)