Las Vegas Here we come:-) - Reisverslag uit Koreatown, Verenigde Staten van jeroen,linda,eva en sarah kraaij - WaarBenJij.nu Las Vegas Here we come:-) - Reisverslag uit Koreatown, Verenigde Staten van jeroen,linda,eva en sarah kraaij - WaarBenJij.nu

Las Vegas Here we come:-)

Blijf op de hoogte en volg jeroen,linda,eva en sarah

01 Januari 1970 | Verenigde Staten, Koreatown

vanochtend effe een wasje gedaan was heel erg nodig:-) .
na een heerlijk ontbijtje zijn we rond 10.00 weg gereden richting Las vegas.WE zijn een stukje over de route 66 gereden wat erg gaaf was.Daarna na Ghost town geweest genaamd Calico.HIer hebben we heerlijk grond gewandeld en keken we onze ogen uit.Wat leuk om dat een keertje te zien. wat een mooie route om te rijden we verbazen ons steeds weer over de natuur .we reden nu richting Las vegas in een soort maanlandschap echt heel appart!We hebben hier ook heerlijk siesta gehouden Jeroen heeft heerlijke hotdogs gemaakt..NU gaan we op weg naar Las VEgas effe een gokje wagen laten we niet moeilijk doen!